20111020

Perfektion

Iochmed att jag har legat nerbäddad i två dagar pga av förkylning och feber fram och tillbaka har jag träningsförbud. Detta gör att det kliar extra mycket i fingrarna. MEN jag har hållt i pengarna. Imorgon har jag bestämt att jag ska hitta den perfekta vita skjortan. Men INGET mer.

Sen är jag kluven. Ska jag köpa en redig vinterjacka. Har funderat på en mörkblå everestjacka. Sån som går lite längre ner. Eller ska jag köpa en cape som jag har suktat efter i 2 år. TVÅ år. Jag såg en tjej på tunnelbanan i stockholm som hade en sån perfekt cape. Senapsgul och HELT UNDERBAR. Och jag har inte glömt denna fantastiska skapelse sen dess. Jag skulle hemskt gärna traska omkring i den.
men blir den en kylig vinter, 20 minus osv så vill man ha en stor feting jacka så man inte fryser.
Googlade lite och hittade den. Dock är den från Chloe 100 gånger snyggare än HMs. 
Måste ta en redig funderare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar