20110222

we were made for so much more

Jag hittade en hatt igår i källarn, den var fin. Men jag ska göra den finare. Idag är det vilodag för mig. Och engelska står på schemat. Imorgon slutar jag supertidigt. Jag ska plugga lite engelska, sen kolla på två avsnitt av greys. Himla fint.
Igår köpte jag en ny bikini. Bara för den var så väldans trevlig. Jag köpte lite örhängen och nya trosor och strumpbyxor. Idag har jag min (mammas) jeanskjorna på mig. Den är också fin som tusan. En annan fin sak är att jag med 95% chans kommer kunna gå till kyrkan i morgon. Det var någon strumplek på g. Sen ska jag kanske städa här lite på rummet. Får se hur det blir med den saken. Hihi
kände mig otroligt fin på toan i skolan.

2 kommentarer:

  1. som svar på din kyrkfråga så kommer jag nog inte med imorgon, fast jag vet inte, jag får väl se. beror på litegrann! puss

    SvaraRadera