20110512

KOmbinationen ris och majs blandat med en burk krossade tomater, en sväng av kotlett med philadelphia. Allt i ugnen ett tag. Den kombinationen gör mig knäsvag. Att jag dessutom kom från ett pumppass precis och maten stog klar på bordet gör det inte sämre. Imorgon är det löpning som gäller igen. Styrka 2 gånger löpning 3 gånger / vecka. Två vilodagar. Sen är kroppen och knoppen glad. Ikväll hejar jag lite på Eric Saade. Men bara för han är svensk. Har en hemsk tanke längst bak i huvudet om att han skulle åka ur så han kommer ner lite på jorden. Läste en artikel i GP häromdagen där Eric hade sagt "jag orkar inte leta parkeringsplatser så jag ställer mig alltid på handikappsplatserna" Oh, you boy!
Nu ska jag duscha som bara svettiga kan - ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar