20110629

Hamnade på en skolavslutningslunch idag med barnen hemma hos en familj från skolan. Det sjukaste var att mamman i familjen hade gått på LM Engström. Alltså den skola där jag går. Nu ska det tilläggas att LM är pytteliten med typ 400 elever och INGEN brukar veta vad det är för något eller var den ligger. Men det gjorde hon och tydligen har det inte förändrats så mycket på sisådär 20 år. Förutom att de på den tiden var 8 naturare i hennes klass. nu är vi 32 gånger 2 klasser.
   Jag var ute och sprang förut också. 4,5 km plus 2km varierat med styrkeövningar. Och herre säger jag bara. 2 veckor vila gör MYCKET. Tappat allt känns det som. Men nu blir det detta varannan dag så får vi se om det ger några resultat. Nu ska jag skypea och sen ska jag nog kolla på tysk tv. Otroligt spännande.
Imorgon är det förövrigt sleepoverparty för Liv. Så vi har idag gjort candyboxes och imorgon ska vi städa hennes rum och fixa. Jag ska tydligen vara lektant och sånt. Mycket spännande. Poolen blir klar i morgon också. TOPPEN!
Hej svej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar