20110630

Precis hemkommen från Stüky. Ett köpcenter nära basel arena. Fick äntligen köpt mig ett ansiktsvatten, eftersom att de tog mitt på flygplatsen. Hade nämligen lagt det i handbagaget, så det blev värsta kalabaliken i säkerhetskontrollen, och de slängde allt. Men nu har jag iallafall nytt. Köpte ett par flipflops också, eftersom att jag glömde mina hemma. Kostade 3 Franc, vilket motsvarar 27 sek. Inte så farligt, hehe. Däremot var ansiktsvattnet dyrare, köpte det på Body Shop och kostade 120 kronor. Rätt mycket för en grej som brukar kosta 50 kr på apoteket. Men men, jag ville inte köpa något schweiziskt som jag inte vet vad det är.
Ikväll är det som sagt sleepoverparty här hemma, så vi har fixat med ballonger och grejer. Inte så roligt med min ballongfobi och allt. Menmen, det gick bra.
Nu dricker jag kaffe och försöker ignorera att jag kommer att behöva gå upp klockan 7 varje dag i fem veckor.
Ha en bra dag!
Hejsvej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar