20111115

ge mig nått som tar mig någonstans

Blir lite arg på mig själv när jag inte skriver här. Jag har ju bloggen för att jag ska kunna gå tillbaka och läsa om 17åriga jag.
Hur som helst. Sen sist har jag jobbat och gått i skolan och allt annat vanligt. Jag fick MVG-  på labbrapporten. Hej lycklig tjej! Sen har jag läst bibelord med agnes på mattelektionen istället för att plugga matte. Jag har också gjort ett idrottsprov utan att plugga, jag har inte tränat en enda sekund. Jag har ätit syltkakor och firat min lillasyster som fyller tolv år. Jag har också taggat inför resan i vår och jag har ätit mindre god och god bambamat. Jag har sålt ett par converse och jag har rivit sönder mina långa fina naglar (tråkigt nog, de var himlans fina) jag har hittat en håkanskiva som jag inte visste fanns och jag har studiedag i morgon och har planerat att plugga hur mycket som helst. Får se hur det blir med den varan. Är sjukt skoltrött och vill bara ha lovlovlovlovlov.
weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar