20110131

Lovegeneration

Nu är det som så att jag har gått och dragit på mig sjukdom. Lagom tills man fyller år imorgon. Fick stanna hemma från både skola, träning och rep med saxofonen. Har sovit och kollat på Greys anatomy hela dagen. Imorgon blir det väl resten av greys och äta tårta med mig själv. Så himla dåligt att gå och bli sjuk nu. Vill verkligen inte.
Dels hade jag bokat ett pump och ett steppass idag och en pump i morgon. Alles får ställas in. Gött? Nej.
En bra sak är att jag har (mamma har) hittat min kameraladdare så nu, får ni hålla er hårt i hatten, för nikonen har  legat alldeles för mycket på hyllan för att vara min bäbis.
En annan bra sak är att jag får lite paket i morgon. Inte alla som får det när man är sjuk.
Nu ska jag gå och lägga mig. de senaste dygnet har jag sovit 16 timmar. Asbra
En trevlig bild som är fotad förra vintern av ingen annan än mig själv.
Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar