20110411

I just can't controll my feet

Hejhej nu är jag hemma.
Jag har varit i stockholm och kommit hem igen. Hel och ren. Idag var en solig dag och jag har skuttat omkring och snörlvat hela dagen lång, hostat har jag också gjort. Finns det något mer irriterande än när man hostar och hostar och så får man äääääntligen upp slemmet och så finns det ingenstans att spotta!? Nej, tror inte det. Fy vad vidrigt det lät.
   Jag har oljat våra utemöbler idag också. Två stolar och översidan på borden blev det idag. bara undersidan och 6 stolar kvar.
   Nu ska jag hoppa i mina blåa fina skor och ta en tur i riddarsten. Tar med mig medicinen så jag inte dör. Och om jag dör så kan jag inte ringa någon eftersom att mitt simkort är avstängt pga av en obetald räkning. To bad.

Puss på jackie!
Tjinglongplingplong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar