20110426

I'm gonna make a change for once in my life

2,5 km idag. Snabbis blev det. Fint var det. Hade dansband i öronen och tro mig, "det börjar verka kärlek banne mig" kan verkligen få en att länga på steget. Lite armhävningar, situps och liggandes på skogsmarken, tittandes upp mot blåa himlen hann jag med också innan jag tog cykeln hem från allas kära riddarsten.

Matteprovet känns rätt chill och jag tror iallfall att ett en relativt bra betyg är på sin plats. En annan sak är franska nationella på torsdag-fredag. Vet inte riktigt var jag ska göra av de proven. De bara snurrar i min skalle och jag vet inte hur jag ska plugga, om jag ska plugga, om det är värt? Kan man ens plugga inför det?

Nu väntar duschen på mig. 3 gången på ett dygn. Stabilt.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar