20110421

Your love is amazing

Medans jag väntar på att sjögrens ska komma hem och grilla mat till mig så tänkte jag (shit vad det där lät bortskämt, however) att jag skulle lista lite grejer. Typ emmas topp 5. Eller ah, vi börjar med grejer jag gillar:
1: Solen
2: Solglasögon. Helst runda med leoprickar på. Eller pilotbrills
3: Mina nya springskor. De är riktigt trevliga faktiskt!
4: Usaflaggan. Ruskigt fin är den
5: Spela golf
grejer jag inte gillar
1: knästrumpor utan strumpbyxor. Det kan vara supersnyggt med strumpbyxor, men folk som har det bara på bara ben med ett par boots till och en klänning, sorry, det ser bara slampigt ut.
2: Att IFK har förlorat alla sina fyra matcher denna säsongen. Dåligt.
3: Att mina pengar tog slut idag. Nästan. Fast det var på bra grejer och dessutom kommer studiebidraget snart.
4: min africanrumpa. Eller jo, den diggar jag dock gör inte jeansstorlekarna det lika mycket. De jeansshortsen jag köpte idag är en decimeter för stora i midjan. EN DECIMETER. men jag var tvugen för annars går de inte över min lilla (stora) rumpstump.
5: otrevliga expediter. uschamig. de kan förstöra en hel dag.

Någon som inte förstörde min dag var Johanna. Stötte på henne på tåget in till stan. Hon skulle tjäna pengar och jag skulle spendera. Inte hennes då, utan mina. Det var fint att träffas över en liten pratstund, även om det var only 10 minutas.

En bra lovsång

man skulle kunna säga att det var allt. vi ses nästa gång. Samma tid samma kanal. HEJSVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar