20110421

jag kan inte skilja på

mitt aktiva påsklov började idag. Jag har spenderat massor av pengar på massor av fina vänner. Med andra ord, studentpresenterna är köpta! Jag har även börjat knåpa på påskpresenten till Joakim. Måste bara komma till lerum imorgon, så ska detta fixa sig! Jag har även köpt mig ett par jeansshorts, superfina. Allt som allt, 900 riksdaler. PANG!
   Kom precis in efter en löprunda på cirkus 3 km. Har fått börja om från början eftersom att jag har varit sjuk nu i två veckor. Det märks kan jag säga.. A way too much! Andfådd skulle man kunna säga. ( stavas ens andfådd sådär??) Ikväll ska det grillas och imorgon är det sörjedagen numero uno. Jag tycker faktiskt att det är tråkigt att jesus dog, men desto bättre att han uppstod. Totaly amazing.
Slutbabblat för min del. Finito! (vad är grejen med mig och spanska?)

Här är jag en annan dag när jag skulle olja möbler. Vad säger man? Grrrrrreat!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar