20110701

#1 Presentera mig själv

Jag heter Emma. Är från början från Stockholm, sveriges framsida. Bosatt utanför Göteborg. Har precis gått ut 1an på gymnasiet. Läser natur. Springer och styrketränar cirkus 4-5 gånger i veckan. Har en pojkvän. Joakim heter han. Underbara vänner. Gillar att kolla på Greys anatomy, men just nu är jag i Schweiz och därför kollar jag på Gossip Girl. Börjar lätt gråta till musik och filmer. Skrattar lätt åt saker också. Känslorna på utsidan. Håkan Hellström är och kommer alltid vara min favoritartist. Gillar att bada och åka skidor. Tycker att krig är awful och röstar blått. Skinn på näsan och säger vad jag tycker. Dricker lite för mycket kaffe och överkonsumerar beaneisesås med grillat kött. Gillar ägg på mackan och tonfiskröror. Tycker inte om västtrafik och skulle helst åka cykel varje dag.
Annars är jag en positiv och ganska lättsam tjej med höga ambitioner i livet.

over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar