20110711

what goes around, comes around

Om ni undrar så har jag fått någon lindrigare form av värmeslag. Legat inne hela dagen med frossa och huvudvärk. Trots att det är 27 grader varmt i huset. Nu på kvällen är det dock bättre och jag njuter av att sitta ute på terrassen och se solen gå ner bakom bergen. Imorgon var det meningen att vi skulle gå på zoo gå på zoo gå på zoozoozoo. Men eftersom att det ska bli över 30 grader varmt i morgon så skippar vi det och drar till aeschbadet istället. Har aldrig varit i Aesch så det kan bli spännande. Zoot tar vi på torsdag förmodligen då det bara skulle bli strålade sol och 18 grader, vilket är perfekt för ett zoobesök. Dessutom skulle L till tandläkaren imrogon. Så det blir toppen. Ytterligare en dag vila för mig och sen är jag på banan igen!
Amazing utsikt från terrasen

Såhär känner jag mig efter en dag i soffan under filten. Inte så fräsch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar