20110730

#30 beskriv dig själv med tre ord

The very last one.

Ambitiös. Shopaholic. Godhjärtad.

Jag gör alltid det bästa jag kan i allt. Lämnar mycket sällan in arbeten jag inte är nöjd med. Pluggar alltid till prov.

Jag har insett nu att jag handlar för mycket kläder. Jag handlar för kicken. Kicken man får genom att dra kortet och ta emot påsen.

För det mesta, så tänker jag gott om människor. (klart att jag har tänkt dumma tankar och gjort dumma saker också, det har alla, ingen är perfekt) Jag tror på den goda människan och att allt sker av en mening.


det var det. 30 dagar senare så har jag tagit mig igenom schweizresan. Jag har en natt kvar här och i morgonkväll åker jag hem. Det känns himla skönt måste jag säga. Att komma hem till alla mina babes och till min man.
Nu ska jag till frankrike över dagen och äta croissanter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar