20110702

#2 min första kärlek

Det är alltid lite knivigt när det kommer till sånna här saker, eftersom det beror på hur man räknar. Jag menar jag var ju kär i Pontus min barndomsvän typ från 0-10 år. Fast, det känns inte som om jag riktigt ska räkna det. Jag var tillsammans med en kille i 7an i ett halvår. Då skulle man ju kunna säga att jag var kär. För det trodde jag då iallafall. Det gjorde fruktansvärt ont när det tog slut och jag har nog aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Å andra sidan var det LÅNGT ifrån de känslorna jag har för min nuvarande pojkvän. Jag och joakim är bästa vänner, vi älskar varandra och ingen vet så mycket om mig som Joakim gör.
  Men skulle jag svara på vem min första kärlek var skulle jag nog ändå svara Pelle. Han som jag var tillsammans med i 7an.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar