20110727

Väskan börjar bli full med alla grejer som ska med hem igen. Jag har snart varit borta i fem veckor och det känns så himla skönt att "börja tänka på refrängen". Ska alldeles strax vinka av 3/4 av familjen som ska till sverige (fråga inte ens varför de ska dit men jag ska stanna kvar, jag vet inte själv). Sköt upp städandet tills i morgon, då jag ändå inte har någonting att göra. På fredag vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske åker in till basel, sätter mig på starbucks och tittar på människor och läser en bok. Det låter inte heltokigt. Sen är det bara lördag kvar. Jag åker hem på söndagkväll men det ska bli bra väder här på söndagen så jag kommer nog ligga vid poolen och lapa sol de sista timmarna innan hemgång.
35 dagar, 35 nätter, 35 frukostar, 70 kaffekoppar, 2 dagar i paris och ca 100 skypesamtal senare är jag nääästan påväg hem.
Tummen UPP

1 kommentar: