20101209

it's maybe winter outside.

Bibelkunskapen var inställt idag. Vilket innebar att jag slutade 12.40. Helt okej. Sprang in på H&M och köpte jul/nyårsklänning. GALET snygg! fick även med mig strumpbyxor och en ny foundation. härligt.
   Har kollat på ett avsnitt av Greys, länge sen sist. Hade egentligen tänkt att gå ut och gå i "mitt fina vita vinterland" men jag skulle äta och sen skulle jag kolla på greys och sen blev det mörkt. Dessutom så tränade jag igår. Vila varannan dag. Här kommer gympasset förövrigt:
uppvärmning
Löpning 15 minuter (7 minuter lugn jogg, 5 minuter medel, 3 minuter rush)
Armar.
Biceps 10x3 6kg
Flying 10x3 2kg
Armhävningar 10x3 på knä
Mage/rygg
situps på boll 3x30
Rygglyft 10x3
Lätta ben (fortfarande träningsvärk sen i söndags)
Benböj med 4kg (boll) 10x3
Nerjogg


Kasst pass egentligen. Var galet seg i kroppen. Det blir nog bättre i morgon igen!
Nu blir det lite engelska för min del. Ha det fint!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar