20101221

Och om en plats som kan få hjärtat att jubla

Hej på er!
Träningen har legat nere en vecka pga massa olika knasigheter. Jockis kom hem från indienland och jag var lite förkyld, så det fick bli en vilovecka. Idag var jag däremot igång igen! Gymmade på idrotten i skolan. Armar och ben blev det. Inte så hårt pass, men en liten genomkörare för att komma igång igen. Är taggad på längdskidor, styrka och allt annat som jullovet har att erbjuda!
   Är hemma från pingishallen. Ja, ni läste rätt. Man blir änna lite pingisinfekterad när man hänger med familjen Sjögren. Julcup var det idag. Massa spelade och ett trevligt återseende av min gamla gympalärare.
   I helgen var jag och pojkvännen i Stockholm och bodde en en trevlig liten lägenhet. Vi lagade mat, kollade skidor, handlade julisar, halsdukar och ett pannband! SOM jag har letat efter ett pannband! Hittade det på Topshop. Helt grymt faktiskt!
   Julavslutning idag, världens vackraste och bästaste skola, LM Engström hade julavslutning i Domkyrka med finstämd sång. 90 pers sjöng Hallelujah med stråkensembel, altsax, sopransax(jag) och massa fina solister. Det är så att tårarna sprutar.
   Så nu har jag lov. Och jag är så värd den. En sjättedel av gymnasiet är avklarad, fem sjättedelar kvar.
I did it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar