20110306

du var full och jag var full i aprilsolen

Jag har som mål att åka vasaloppet om två år. Nästa år ska jag införskaffa mig längdskidor, sen är det ut i spåret som gäller. Och året därpå är det vasan. Funderar på att köra tjejvasan nästa år och riktiga om två år.
   Galejet igår var helt galet najs och jag älskar Håkan Hellström och Elefant. Det får det benen att sprudla av glädje. Sen att det sprudlas tillsammans med underbart fina vänner från min andra klass SA3, det är ett STORT plus. Vi gjorde lekar. Pangleken och liggande stolen. Jag har nog aldrig skrattat så mycket. Träningsvärk i magen idag. Tack Simon att jag fick komma på partajet!
   Nu spelas det Veronica Maggio ur mina högtalare och jag ska städa, äta fika och göra mattetal idag.

Partyparty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar