20110308

Where ever you are, what ever you do

Mattetalen är gjorde. Spelningen är avklarad. Jag tog en sväng förbi kyrkan och hälsade på mina gamla körbarn. Det kändes som om det inte varit en dag imellan jag slutade för ett år sen och idag. Helt galet härligt. De ger mig så mycket energi de små skitungarna! Promenerade till gymmet och ställde mig på löpbandet. Laddade för en halvtimmas löpning. Laddade lite till. Satte igång bandet på 7.5 och tog steg efter steg. Ökade till 8.0 och fortsatte. Tre minuter senare får jag ett hugg på vänster sida under bröstet. Typ där hjärtat sitter. Vet inte vad det var, men stannade bandet och vilade i 4 minuter. Tänkte att det löser sig. Testade igen. Började lite långsamt och ökade sendan. Hugget kom tillbaka och ett tryck stannade kvar. Så jag bestämde mig för att gå av bandet och gå omkring lite på gymmet. Stretcha lite. Motivationen försvann helt och jag blev faktiskt ledsen. Kändes riktigt hemskt alltihop, så jag tog mitt pick och pack och började vandringen hemåt.
   Det blev alltså inte mycket träning för mig idag. Satsar på nytt i morgon. Ska försöka igen på bandet. Funkar det inte då heller så får jag gå och kolla upp vad det kan vara för fel.. Kanske till och med kan ta en runda ute..? Om det inte är för kallt. Pollen har ju inte kommit igång ännu, så det borde inte vara några problem egentligen.
   Men som sagt, jag har gjort klart dagens mattetal och min del i engelskaprojektet är klart. Bilderna är utskrivna och kvar har jag bara franska och svenkaprov. Eventuellt en kemiläxa. Men den tar jag i helgen kanske.. Får se hur det ser ut i morgon.
   Snart kommer min älskling och vi ska mysa med semlor och kanske om vi orkar kladdkaksmuffisar. Mumma!
En gammal bild från sjuan. 
Tjingplingplong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar