20110328

Life is wonderful

på något sätt vill ajg inget annat än att plugga samhäll. Har trots allt prov  i morgon, och jag har inte öppnat böckerna. Grejen är att det är ett G-prov. Vilket innabär, inga analysera och ordbajsa, ren fakta, och på genomgången i dag kändes det fint. Så jag låter nog samhällsboken ligga där det hör hemma. I väskan.
Träningspasset gick bra. Kort och intensivt. 45 minuter.
   Nu bill inte jag låta rasistisk eller nått, men det var ett gäng killar i 18års åldern som inte kom från Sverige på gymmet idag. Inte för att det spelar någon roll att de inte kom från Sverige. Hur som helst, de hade DAMP. Ställde bänkar på varandra och hoppade upp på dom, la 10 25kg vikter på varandra och hoppa på dom. Som om hela gymmet var någon jävla studsmatta. Som tur var flög en av dom in i skivstångstället och dog nästan, så de slutade tillslut. Men jag blev redigt arg. och utan att jag tänkte på det hade jag precis tagit 20kg x 10x3. Och det var ju inte fyskam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar