20110324

It's a beautiful day

Det är fredag. Nästan. Imorgon. Och imorgon ska jag till Jackies lägenhet och mysa med mina bästisar. De fyra J:na. Jackie, Jenni, Johanna och Jag. Det kommer blir så himlans bra. En dålig sak är att jag inte har några pengar att spendera. Och att jag är fruktansvärt spenderasugen. Så.. får se var det bär. Jag har ju 1500 liggandes i håkanboken, men de ska jag spara till att resa. Så, antingen lånar jag från sparet eller så får jag helt enkelt fika med vatten imorgon och hoppas att jag får smaka lite av jackies veganmat imorgon.
   Fick tonfisk på drottningtorget idag och det gjorde min dag alldeles ypperligt trevlig. Lektioner konstant mellan 8,10 och 16,30. Döden.
Nu ska jag sova. Sen ska jag läsa kemi. Kanske. Eventuellt. Annars får jag helt enkelt tänka att det löser sig. Att Gud älskar mig ändå och hur det än går så får jag komma hem och pussa på Joakim och jag har iallafall mat för dagen och tak över huvudet.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar