20110313

so let me go right now

Nu har musklerna lugnat ner sig lite. Fyllt på med mat och druckit ordentligt. jag var alltså och tränade boxning förut i eftermiddags. Och herrejesus vad det var jobbigt. Helt crazy, mådde illa ett tag, brydde mig inte om det utan fortsatte slå. Slå slå slå slå. Det var så gött.
   Det enda negativa var att vi var väldigt få på klassen och inte så bra musik. Får se om jag går tillbaka, men nog   tog det slut på all min kraft och det var skönt att få ur allt de negativa som flyger runt mitt huvud just nu. Jag har en bild på hur svettig jag var efteråt. Såg nyduschad ut ihåret och det är ju najs. Lägger upp den sen.
   Imorgon är det step och styrka som gäller. Min vecka kommer fyllas med matte. matte. matte. Träning emellanåt och sedan franska franska franska. Längtar redan tills nästa helg. Då är det gospelkonsert i LMK. Och älskling har tillochmed lovat att komma och titta.
 Superm. Solsidan väntar på mig.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar