20110301

life is life

Sitter och mumsar på blåbär och hallon gröt. Det är nog det finaste med morgonen. Frukosten! Idag har jag planerat en hejdundrandes massa saker. Först ska jag till gymmet. Sen ska jag åka skridskor. Sen ska jag klippa mig. Sen ska jag spela saxofon. Sen ska till Matilda. För jag Matilda å Agnes ska nämligen kolla på film och äta tacos. Mycket trevligt.
Var på handledarkurs igår, och jag kan inte tycka, som många andra, att det var dåligt. Tvärt om, jag fick ut asmycket av det. Dessutom brilljerade jag med mina vägskyltskunskaper! Det ni! Så, körkortet känns inte långt borta. Ska bara lära mig köra bil först.
Nu ska jag packa ner vattenflaska och hoppa i springskorna och ta mig till Life.
nej, detta är inte blåbärhallomgröt. Jag hade kunnat ta kort på det .Men det ser så äckligt ut. Allt är ju bara en sörja. Så det fick bli en bild på det jag åt igår istället


Efter ett svettigt crosstrainerpass. Också igår.
Idag blir det minsann vikter. Det är jag och pensionärerna. Lycka till Emma. Tack Emma
Okej nu ska jag äta upp. TJing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar